17 Aralık 2015 Perşembe

DEĞİŞİM VE YENİLENME ZAMANI

1973 yılında  İstanbulda dünyaya geldikten sonra birçoğunuz  gibi zamanın nasıl geçtiğini anlamadan bir de bakmışım anne olmuşum... Zamanın bu kadar hızlı geçmesinin sebebi yaşananların yoğunluğu olsa gerek...Baksanıza bu blog'u kurduktan sonra kendimi anlatmak bile bir arkadaşımın hatırlatmasıyla aklıma geldi.

Anne olana kadar yaşadığım süreçle anne olduktan sonraki süreçlerim, kendimi ifade etme biçimim,bakış açım ve beklentilerim çok değişti. Okuduğum okullar gereği yemek sektörüne hep yakındım. Teknolojiye olan ilgim çocukluktan gelme. Bilgiyi ve ilgiyi birleştirip renkli bir şeyler yapmak istedim.  2005 yılında kurabiyem.net sitesini  kurmayı başardım. Hayatın akışı ve yaşamın getirdiği sorumlulukların üstesinden gelmeye çalışırken bir yandan da kendi renklerimi katmaya çalıştığım bu siteyi ilerletmeye karar verdim. Bu siteyi kurduğumda henüz anne değildim. Eşimi dahi tanımıyordum.

Zamanla  hayatımızın temel ihtiyaçlarından biri olan beslenmeyi nasıl yanlış yaptığımı fark ettim. Heleki yurt dışınnda yaşadığım dönemlerde...Dedim ya anne olduktan sonra süreçlerim değişti. Dünyaya getirdiğim   miniğimin sağlıklı büyümesi için sağlıklı beslemeliydim. Ama onu sağlıklı beslemek için önce ben iyi beslenmeliydim. Sevgili eşim bu süreçte hem baba hem koca olarak sağlıklı bir şekilde ayakta durmak için iyi beslenmeliydi.

Bütün bu değişimi kısa sürede ayak uydurmak  pek de kolay olmadı. Değişiklik sürecini yaşarken  kurabiyem.net sitesinin içeriğininde  bir değişime ihtiyacı olduğunu fark ettim. Bu farkındalığı okuduğum kitaplar ve en önemlisi kendini beslenme işine adamış ve iki tane gül gibi çocuk yetiştirmiş   çok değerli arkadaşım  Diyetisyen Özlem Özdemir arttırdı. Yenilenme sürecinde  de kıymetli bilgilerini bizimle paylaşacağı için çok mutluyum.

Hep söylediğim gibi sevgi ve sağlıkla kalın....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder