24 Kasım 2014 Pazartesi

ÖĞRETMENLERİMİZ İÇİN KURABIYE ÇEŞİTLERİ



24 Kasım sevgili öğretmenlerimizin günü. Hepimizin hayatını derinden etkileyen bir öğretmen illaki vardır. O zamanlar belki de ne dediğine çok da anlam veremediğimiz  ve hatta kızdığımız öğretmenlerimizin yıllar sonra hatırladığımız ne çok öğretileri vardır değil mi? Hayatta hiç ummadığımız bir anda o beğenmediğimiz ya da çok da umursamadığımız öğretileri kullanmak zorunda kaldığımız olmuştur. Açıkçası benim oldu. Beni en çok etkileyen öğretmen figürü anaokulundaki sınıf öğretmenimdi. Onun o sıcaklığını ve sevgi dolu halini hala hatırlarım. Beni o kadar çok etkiledi ki çocukluk hayalimde hep öğretmen olmak vardı. Anaokulundan ilkokula başladığım gün çok üzüldüğümü de hatırlıyorum. Sanıyorumdum ki yine aynı öğretmenim benimle olacak. Tabi ki öyle olmadı. Ve bu beni çok üzmüştü. Ona buradan sıcacık sevgimi gönderiyorum. Keşke izini bulabilsem de ona bunları anlatabilsem. Sonrasında ilkokul, orta, lise, ve yüksekokul geldi. Her birinde bana çok şey katmış eli öpülesi öğretmenlerim vardı. Bazıları hakkın rahmetine kavuştu bazıları hala mesleğe devam ediyor. Hayatta olanları sevgiyle hayatta olmayanları   ise rahmetle anıyorum.


Bu hisler içinde   öğretmeni için bir şey yapıp yapmak istediğini sordum oğluma. O da bana "kağıttan kalp yapalım içini kırmızı boya ile boyayalım birde kalp kalıplardan kurabiye yapalım" dedi. Çok hoşuma gitti. Deme ki öğretmeni oğlum üzeride sevgi etkisi göstermiş.Bende oğlumun isteği üzerine öğretmenine kalp kurabiyeler hazırladım. Onunla yaptığımız kağıt boyamasını da içine koyduk. Ayrıca tüm öğretmenlerimizi anmak adına da şeker hamurundan süslemelerden oluşan bir kaç çeşit yapmaya çalıştım. Bu vesile ile Başöğretmenimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürkümüzü rahmetle anıyor ve bize emeği geçen tüm öğretmenlerimize sevgilerimi gönderiyorum.


Sevgiyle Kalın












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder